Közlemény

Collapse
No announcement yet.

͍gy készül a kamu Indian, Harley-ből

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    ͍gy készül a kamu Indian, Harley-ből

    Click image for larger version

Name:	2013-01-17 17.28.38.jpg
Views:	1
Size:	192.2 KB
ID:	155296Click image for larger version

Name:	2013-01-17 17.28.08.jpg
Views:	1
Size:	195.3 KB
ID:	155297Click image for larger version

Name:	2013-01-17 17.23.42.jpg
Views:	1
Size:	190.5 KB
ID:	155298Vadiúj Indian Harley-ből. Zetorlámpával.

    #2
    Nem tudom,hogy szarkazmussal írtad-e,de nekem tetszik,ha kamu,ha nem! A "kamu" dolgokkal akkor van baj (szerintem),amikor a hozzá nem értőt meg akarják vezetni azzal,hogy eredeti!
    Hajtókar és sinter kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Persze, kicsit játszom az eszem. Azt mégsem írhatom hogy így készül az Indian.

      Komment


        #4
        Hajtókar eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Azt mégsem írhatom hogy így készül az Indian.
        AHa! Akkor ezt TE készíted!?
        Hajtókar kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Idegen (indián)tollakkal ékeskedek. Nem az én munkám, így vették Amerikában. Mindene új, de képtelenek voltak motorozható üzemképes vassá tenni. Tipikus amerikai meló, olyan orange county-s mint a tévében. Telefonon rendelsz kész vázat, komplett blokkot, indian style első villát, kerekeket stb. Max. csinálsz tankot, hajlítasz kormányt, kitalálod mihez mit vegyél. Zacskós tuning. Nem volt szelephézag, okádta az olajat, belekontárolt váltó meg ilyenek. Szerkezetileg már kész, lejjeb teszem a kormányt, kicserélem a két sárgaréz(!) csavart ami két menetre(!) fogta a kormánybilincset, felkerül a zetorlámpa magasabbra, óra nélkül. Jelenleg lábkupplungos és kéziváltós. A jelenlegi kupplungpedál lesz a váltókar, a kézivel együtt mozog majd, az új karok meg már rajta vannak(kupp.-fék). Ja, meg készül az elkúrt olajszivattyú fedél stb.stb......
          sepy, OdinHEM és 3 további látogató kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Nekem a kipuffantó tetszik nagyon, meg az OCC-s blokk, amin a hajtás kikezdi a csizmádat.

            Komment


              #7
              Beröffentettem rajta ülve papucsban, elégett a bokám. Ha rendetlen vagy, nincs felsöpörve, jól átkeveri a port a műhelyben! Mondjuk nekem a riga is kikezdte a dorkómat gyújtásdekli nélkül gyerekkoromban. Aztán egy egész nyár szerelés után, mikor faszomtudja hanyadszor darálta le a csoportkereket, feltekertem az alapjáratot, és lerugtam egy szakadékba Pákozdon. Azóta se tudok úgy megkönnyebbülni, még k..ás után sem. Aztán jött a Trophy Mz. Azt gondoltam 14 évesen, hogy ez valószínűleg a világ legjobb motorja, mert amit megcsinálok rajta az jó marad.
              Utoljára szerkesztve a következő által: Hajtókar; 2013 febr. 17, 20:09.
              KOMAXMISKA, tata21 és 8 további látogató kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                Szerintem az igazi kamu Indian NSU-ból készül:Click image for larger version

Name:	alma-4-front.jpg
Views:	1
Size:	98.3 KB
ID:	134682
                Everything is better when you decide you don't care.

                Komment


                  #9
                  UK eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Szerintem az igazi kamu Indian NSU-ból készül:
                  Mindenesetre jó nagy vas,az biztos! Ebből nem veszed ki egyedül a blokkot,mint egy Pannoniából!

                  Komment


                    #10
                    És ebből

                    Komment


                      #11
                      UK eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Szerintem az igazi kamu Indian NSU-ból készül:[ATTACH=CONFIG]14286[/ATTACH]
                      Lehet lassan megutáltok(ki a faszom ez hogy ennek minden volt) de NSU Prinz-eim is voltak egy rövid fellángolás erejéig. A legjobb egy 115O TTS volt. 2 Weber, 315-ös Spiess tengely stb. Kihajoltak a megállóból hogy hol jön a motor, és jöttem én a 12O lovas TTS-sel. Fék nem sok volt rajta, az eleje meg olyan rövid hogy a lámpa alatt volt a lábam, elég félelmetes. Viszont annak ellenére hogy léghűtéses, kib. jó konstrukció. Lapos váltó-difi keresztbe a motor alatt, kihúzod a nyelestengelyt egy zéger után, négy tőcsavarról fölfelé leemeled a blokkot egyedül!1O perc ha feltartanak a motor ki. Ez asszem egy Münch a képen.




                      Jó lehet amikor herére áthúz a zapó elosztó. Nem kell Prostamol uno.

                      Komment


                        #12
                        Hajtókar eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Nem volt szelephézag,
                        Hydrotőkés motoron csúnya is lenne a szelephézag :-)

                        Komment


                          #13
                          Mech. roller-lifteres spec. tengely van benne, nem hydraulic lifteres! Nyilván a hülye is (aki összerakta üzemképtelenre) ezt hitte amerikában. Köszi a jóindulatú tudálékosságot, de ide kevés az olvasottság meg az internet. Csak akkor szólnék hozzá a komár gyújtótekercsedhez, ha ettől jobban verné a szikrát.
                          Utoljára szerkesztve a következő által: Hajtókar; 2013 febr. 28, 15:56.

                          Komment


                            #14
                            Hajtókar eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            de ide kevés az olvasottság meg az internet.
                            Minden nap Harley motorokat javítok,szóval nem csak "internetokostojás"vagyok. Tudom h vannak olyan magas emelésű vezérműtengelyek,ami kizárja a hidrotőke használatát,ha ilyen vez tengely van benne akkor én kérek elnézést a hozzászólásért. :-)

                            Komment


                              #15
                              .......marha jó bicskákat árulok.....

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X